Saturday 18 January 2020

Forex tidak rugi


Daftarkanlah Asuransi dana Anda GRATIS Saat ini juga Anda dapat mengasuransikan sampai 10 100 depósito dari Anda Dalam kondisi jika Anda kehilangan dana yang sudah diasuransikan dalam transaksi maka FBS acã mengembalikan dana Anda Asuransikanlah dana Anda sekarang juga dan Anda tidak kehilangan acã um sen pun. Deposit Anda 1000 USD Anda mengasuransikan 70 dari jumlah depositar Anda 700 USD FBS akan membayar Anda kembali dana pertenceu sebesar USD 700 java Anda mengalami kerugian sebesar jumlah tersebut dan di akaun negociação Anda sudah ditransaksikan sebesar 87 lot. Keuntungan negociação di FBS yaitu. Mendapt no deposi bônus sebesar 5 untuk modais negociação awal. Kontes acount gratis mingguan. trading bisa mendapatkan hadiah mobil mazda2.adanya asuransi forex, apabila dana yang kita depósito rugi semua, maka dana akan dikembalikan sebesar modal deposi tadi, jadi tidak akan pernah rugi. Pilihan depósito banyak termasuk depósito Langsung dari banco lokal seperti BCA, Mandiri, BNI dll. Spred kecil, Floati Ng spread mulai dari 0 3 pips. Gimana Ingin mencoba silkan buka acount FBS disini dan apabila Daftar di FBS melalui link pada halaman ini untuk mendapatkan rebate sebesar 75 dari kami secara otomatis. Beberapa tahun yang lalu saya mencoba negociação forex Pertama tama saya untung, saya negociação lanjutkan saya Keuntungan saya tidak saya ambil, maksudnya untuk saya tradingkan lagi Keuntungan saya berlipat dari modal yang saya tanamkan Akan tetapi, saya ingat betul waktu itu ketika krisis ekonomi Melanda negara Yunani, forex negociação saya hancur apelido Rugi Kemudian saya berhenti bermain forex Namun tiba tiba ada rasa rindu dan ingin mencoba lagi keberuntungan saya di forex Saya Kembali bertransaksi lagi dan untung berlipat lagi Mungkin Karena lagi sial atau Karena Rejeki saya tidak di negociação forex, saya Rugi lagi Waktu itu Karena negara Jepang terjadi gempa bumi yang sangat dahsyat dan terjadi Tsunami Yang hebat Negociação sayapun hancur lagi. Jadi itulah saya ambil kesimpulan kalau bertransaksi f OREX itu MERUGIKAN karena saya sudah mencobanya dan hasilnya seperti Yang Saya ceritakan di atas Yang merupakan pengalaman Saya dalam bertransaksi cambial Tapi dalam hati Saya bertanya, apakah bertransaksi cambial itu selalu Rugi Hati sayapun menjawab dan berkata Tidak Sayapun tidak sumaúma dan bertransaksi lagi, karena saya mempunyai keyakinan bahwa MENGAPA DEMIKIAN Disini saya bukan mau menjual EBOOK atau apa sajalah agar kita tidak Rugi dalam bertransaksi forex Saya ambil kesimpulan bahwa saya MERUGI dalam bertransaksi forex karena saya tidak MAU Rugi Mengapa demikian. Takut Rugi Besar Dalam Forex Trading Ini Penyelesaiannya. Ramai yang Rugi Besar dalam negociação forex ni sebab mereka tidak CUKUP latihan Ia amat-amat mendukacitakan kerana seseorang comerciante itu Perlu berlatih secukupnya terlebih dahulu sebelum menempuhi medan peperangan sebenar. Anda masih ingat lagi pengajaran dalam email saya ini sebelum, iaitu tentang PENTINGNYA Ilmu PENGETAHUAN Itu yang Pertama KENA TAHU FAHAM DULU, baru bol Eh buat Kalau tak tahu macam mana nak buat ye tak Huhuhu. Bila dah tahu, KENALAH PRAKTIS Bak kata orang, Praktis Sampai Lebam Hahaha. Macam mana anda nak praktis dalam Forex Trading ni Begini.1 GUNA DEMO conta DAHULU. Demo conta ialah conta de negociação Yang menggunakan duit virtual Ibaratnya kita diberi modal 10.000 USD boleh pilih ikut suka kita untuk comércio Jadis, tanpa peru keluar duet pun boleh berlatih dah Demo account akan membantu kita untuk berlatih membuat analisis, menggunakan plataforma, membaca chart dan banyak lagi. Istimewa untuk anda, Kami sertakan link software plataforma de negociação yang dikenali sebagai Metatrader 4 daripada Broker FxCitizen yang kami sendiri gunakan Software ini akan automatik menyuruh anda membuka demo conta Jadi, bolehlah anda godek-godek dulu plataforma de negociação ni ya. Bila kita dah boleh lucro secara konsisten dalam demo conta , Barulah kita boleh.2 CONTA REAL DO GUNA MODELO KECIL. Anda buka Conta Real dengan mana-mana corretor yang disukai Kami mengesyorkan b Roker FxCitizen Broker lain pun OK eu, terpulang pada selera anda. Real conta adalah conta yang memerlukan modal daripada duit kita sendiri nama pun REAL ye tak Haha Untuk membuka Conta Real, e um Hanya peru masuk ke web corretor yang disukai kemudian klik Abrir Conta Ativa Isi ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Dah Berjaya dibuka, barulah anda depositkan, wang ke dalam account, trading, tersebut,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Ini satu lagi persepsi negatif tentang forex yang mengatakan nak negociação forex ni kena modal besar Salah tu Modal Untuk negociação forex ni ikut suka kita nak letak berapa, bergantung kepada berapa depósito mínimo yang broker tetapkan Macam FxCitizen, depósito mínimo hanyalah USD 50 sahaja. Macam mana nak depósito ke broker Ada corretor yang mempunyai ejen dari Malásia Local Depoimentos Mereka boleh tolong Ini adalah cara Yang paling mudah dan cepat Dengan modulo kecil ini bolehlah anda buat duit betul pula berbanding melalui duito demo conta sebelum ni Tiada beza pun plataforma atau cara comércio antara Demonstração VS Real SAMA SAHAJA Kalau anda boleh lucro berkaya secso konsisten di Conta Demo, anda tentu juga boleh Melakukan yang sama dengan Conta Real. KENAPA KENA GUNA MODELO KECIL DAHULU. Sebab Demo Conta tak akan mengasah KAWALAN EMOSI e uma conta demo de guna de Kalau, kita tahu itu bukan duit kita Duit main-principal lah katakan Demo conta ni untuk kita belajar guna plataforma sahaja Bila Dah boleh comércio demo guna, cepat-cepatlah buka conta real Conta Real Sebab akan mengasah SKILL TRADING GESTÃO DE DINHEIRO KA WALAN EMOSI sekaligus Kalau Demo, bahagian emosi tu tak akan tercabar Jadi, peninsulaaan terhadap forex trading ni akan menjadi lambat. Kalau Demo Account, 1 pips USD 1.000 pun tak terasa apa-apa Tetapi kalau Conta Real, 1 pips USD 0 01 pun rasa nak ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Dah boleh lucro atau gandakan modal dengan Conta Real modal kecil, barulah anda boleh maju ke langkah seterusnya iaitu.3 CONTA REAL GUNA MODAL BESAR. Berapakah modal besar yang dimaksudkan adalah mengikut kemampuan masing-masing Kepada USD10,000 Kedua-duanya adalah 10x ganda daripada modal asal Cara guna teknik, administração de dinheiro kawal emosi adua sama sahaja. Ya, itulah 3 langkah untuk anda mengura Ngkan risiko kerugian besar dalam negociação forex ni Kena berlatih dan membuat persediaan secukupnya, barulah boleh berjaya. Dari segi jangkamasa latihan di atas, ia boleh dicapai dalam tempoh 2 3 bulan Paling lama pun 6 bulan, dengan syarat usaha dilakukan secara berterusan. Ingat, ramai Gagal sebab ni Demo lingkup, tapi terus ke Langkah 3 sebab tak sabar nak buat duit dengan negociação forex Jangan begitu kalau anda tak nak rugby besar, ikutlah apa yang saya cadangkan tu ya Perda perdeu tau. Sebelum seseorang tu Jadis, polis, atau, tentativa, mera, peru, dilatih, cukup-cukup, baru, lah, boleh, juda, polis, atacar, tentando, kalah, taka, cu, terlatih, ter, peru, perugia, tentação, riso, risonho, gagal, lebih, tinggi kan. Semoga, Rakan comerciantes anda yang lain orait. Sekiranya anda mempunyai sebarang pertanyaan, jangan segan-silu untuk komen di bawah ni ya. Terima kasih dan jumpa lagi dalam post-post yang Akan datang.36 COMENTÁRIOS. Terma kasani kerana membro sem informação para o menceburi bidang FOREX saya dah 3 bulan belajar comércio DEMO mcm cakap belajar sampai ini saya yang banyak kene lebam Mungkin ilmu belum cukup lagi saya redha tapi berusha untuk lebih maju sebab saya yakin COMÉRCIO FOREX adalah bidang Negócio terakhir saya. FOREX buat saya amat baru dan langsung tidak tau tentang CS dan sebagainya semenjak saya ikut langkah yang Tuan bagi sedikit sedução semidita sudah menampakkan kemajuan dan saya pun cuba menerapkan sedikit ilmu untuk anak saya eang berumur 15 tahun sebab dia Nampak berminat dan selalu mengintai bila saya principal demo dan minat bertanya pun ada. Budak akal dia lebih aktif daripada saya yang dah berkarat jadi saya galakkan dia buat DEMO COMÉRCIO mana tau rezeki dia ada kat FOREX sebab kalau nak makan gaji untuk massa 5 tahun bagi Saya terlalu mencabar untuk anak saya. Sekiano terima kasih Tn Khalid kepada yang membaca texto saya ini sejujurnya saya katakan TFS adalah sangrar berguna dan mudah difahami Duduk diam dirumah boleh comprar renda peru nk isi miyak, bayar Tol serta tenssion kene marah Boss. Harap sudi memberi ilmu dari massa kesemasa dan doa saya agar Tn Khalid dimurahkan rezeki dan panjang umur. Abu Bakar Bin Imin ABBI. sama2 tuan selamat maju jaya ya kalau dari awal dilatih tentu boleh berjaya dari awal ada sokongo dorongan dari ibubapa pastinya lebih mantap. ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Sekadar Bertanya. W salam terima kasih tuan jawapan untuk soalan tuan nanti kami e-mail kan ya. harap Tn Khalid bole e-mail kn pd sy juga Terima Kasih. Assalamualaikum Tuan Khalid, Terimakaseh atas perkongsian ini Memang betul tanpa menitikberatkan 3 dicas yang Tuan senaraikan, memang sukar lák Kita berjaya atau comércio dengan membuahkan keuntungan Saya setuju 100 PRÁTICA MAKES lagi terimakaseh Ada dicas2 lagi Kongsi ler. ws sama2 tuan boleh tengok dicas2 lain dalam blog ni ya terima kasih. saya nak bertanya jika tn khalid ada menganjurkan kursus yg berkaitan forex bagi yg baru ingin Belajar dalam bidang ini khususnya de kawasan sabah terima kasih. buat massa ni tak ada tuan tuan boleh belajar melalui home cours E kami di sini. Salam tuan khalid, terima kasih di atas perkongsian Saya ada terbaca yang tuan kata gráfico dari broker Fxcitizen ni, lebih tepat Boleh tuan terangkan maksud lebih tepat itu. Assalamualaikum saya ada bukak conta demo de Alhamdulillah dari 10000 usd saya capai 12000 Dlm tempoh dua jam ngan mengunakan cara2 dan teknik yg diajar encik khalid email protegido tampa Memang benar ianya tdak melibatkan emosi tak menafikan itu Masaalahnya saya takut bukak vivo acct sekalipun modal yg kecil sebab melibatkan MM dan emosi mungkin encik khalid bole beri sedikit ilmu motivasi Saya juga Ingin, bertanya, klu, setakat, 50, usd, masih, bole, gunakan, lock, lucro, ke, dan, berapa, mínimo, dah, lucro, baru, kita, bole, gunakan, lock, lucro, ini, terima, kasih. salam, tahniah, diucapkan, iniciar, dgn, modal, kecil, dulu, construir, confiança, repetir, kejayaan, dmo, acc, dulu, então, baru, besarkan, modal, tiada, guna, modal Besar, tapi, yang, kecil, trocadilho, lingkup, lock, lucro, tu, berapa, modal, pun, tak, kisah, selamat, maju, jaya. Khalid sy amat berminat dgn forex, sy thah pun comércio demo akaun dgn tiada ilmu pngetahuan, macam mmanakah untuk mendapat pemblajaran dan di manakah sy blh dapati ebook tn khalid. Salam tuan tak diskaun utk definir TFS tuan wassup saya tak 0192532970.Salam sekarang ni dah Harga promosi dah tuan Tak lama lagi harga akan dinaikkan Kuta dah habis dah sebenarnya a tuya kami masih lanjutkan promosi nya. Assalamualaikum Em Khalid Saya amat berminat dan tertarik dgn teknik2 comércio forex sbgmn yg En khalid partes dlm TFS samada menerusi ebook dan beberapa vídeo tutorial Cuma Saya, belum, faham, 100, bagaimana, nak, baca, mercado, dgn, tepat, dan, nk, buat, afiada, entrada, saya, boleh, buka, akaun, real, setakat, 100usd, -500usd, untuk, permulaan, apa, yg, patut, saya, lakukan, salam, tuan, wan, owh, itu, mudah, saja, boleh, belajar, Akan, terungkai, disertai, dengan, support, melalui, FB, dan, email, KLIK, SINI. SALAM, TUAN, KAH, SETELAH, SAYA, DAPAT, MEMBELI, TFS, SAYA, MAHU, MENGHADIRI, KURUSUS, DENGAN, TUAN, DI KUAL A AKAN DATANG SENDIRI MENGIKUT MASA KELAPANGAN. salam tuan itu kena tunggu bila ada kelas seminário treinando lah ya tuan. Salam tuan terima kasih diatas perkongsian ilmu forex blh kah tuan beri pencerahan cara mengendalikan metaterder 4 terima kasih. salam dalam TFS ada diajarkan semuanya tuan. Terima kasih tuan khalid diatas perkongsian corretor sy tengah tunggu buku tfs sampai sambil2 tu jika ada kelas tolong e-mail sy ye. assalamualaikum yg dpt lucro tinggi dengan langgan pakej tfs ke dah lama duk siga. Assalamu alaikum wb Terimakasih atas bimbingannya dan arahannya, Setelah saya baca Dan beberapa vidio yg yg saya lihat, memang hebat, namun saya ingin menekuni apa yg udah di sarankan Tuan 1 Broker yg paling cocok sesuai dng saya indonésia 2 Dan yg pertama hrs saya lakukan. salam pak corretor paling cocok fxcitizen kerna ada local depositor di sana Yg pertama harus dilakukan ialah belajar terlebih dahulu pelo menos belajarlah dari post2 di blog ini dan lihat vídeo2 khalid hamid di youtube all O melhor. terima kasih atas dorongan dan tunjuk ajar. Terima kasih tuan yang seperti ini yg saya ca, ri tuan tentang kawalan emosi dalam tuan. Assalam Masta Khalid, saya tlh pun membeli TFS 5, terima kasih byk tuan atas perkongsian ilmu Saya tlh trde Volume 1 00 usd dan saya juga gestão do dinheiro faham Sekadar brtanya utk meningkatkn pengetahuan Jika saya mempunyai 130 00dd dlm comércio brpakh máximo volume yg boleh digunakn utk trd dlm satu2 masa. Ws Tq atas sokongan tuan Jika modal 130, risco 3 3 90 por Volume de negócios bergantung kepada parar perda tuan guna jika 30 pips contoh, maka bahagikan risco dengan SL, assim 3 90 30 pips 0 13 itulah maksimum volume yg tuan guna jika nak seguir regras MM supaya akaun tak koyak dikemudian hari terima kasih. Saya kenal dunia forex 10n lalu tp fikir utk org berduit dan sy buat biz lain sejak 2017 biz agak lento dan tercari2 pendapatan sampingan lain sebulan dok berdemo sy byk seguir entrada tn khalid hanya siga blog dan entrada tn khalid bermodal 50usd sy mmpu Buat 400usd seminggu pernah perda smpi tinggal 14usd langsung tak boleh comércio sbb asyik MC Dah berani sikit buat 100usd dapat 100usd sehari cuma buat 1-2 entrada shj sehari buku dah dapat harap lepas ni berani depo 500usd Anak saya yg usia 9 tahun pun dah mula minat Dgn figura sy bagi dia 1 demo acc dah tahu mana nk vender mana nk comprar. terima kasih atas perkongsian biarlah org ckp sy beli buku TFS mahal tapi berbaloi. wow hebat tu puan tahniah dan kami doakan puan terus sukses. Diasaskan oleh Khalid Hamid dengan objektif Untuk melahirkan lebih ramai comerciante forex yang berjaya menjana pendapatan lumayan menerusi forex, dengan menggunakan hanya sedikit massa, tenaga dan modal Kini, mencari rezeki tambahan atau lado renda tidak perlu lagi bersusah payah seperti dahulu Anda hanya perlu membuat beberla klik sahaja untuk menjana pendapatan lumayan, Tak sampai 1 jam pun de sehari Anda tom perlu keluar rumah, tak perlu jual barang, tak peru cari pelanggan dan sebagainya Ia lubuk duito terhebat di dunia y Ang perlu anda tahu Ramai yang dah berjaya menjana pulangan yang lumayan daripada forex menggunakan TEKNIK FOREX SEBENAR Kini tibalah giliran anda pula untuk menjadi insan berjaya seterusnya Bersediakah anda. EVEN MAIS NEWS. POPULAR CATEGORY. Copyright 2017 Blog TEKNIK FOREX SEBENAR.

No comments:

Post a Comment